WHIIIIIIE

Hejhejhej, jag är galet glad! Bästa humöret ever skoja inte! Jag var ute och solade nyss på min baksida, fett nice men shiet vad det är varmt ute. Fattar inte hur min lillebror kan vara på grönan.. I JEANS?!?!?! Stööört! Aja han får skylla sig själv jag sa faktiskt till han. Ikv finns det lite smått och gott att välja mellan.. typ som en skål plockgodis ..HAHHAA! Så jaaaa.. jag tror absolut på natten.
Men juste jag har varit i stan idag med Matte, fan jag saknar henne redan! :/ Men det var skitkul vi gick runt och shoppade, inte så mkt för min del hon köpte lite linnen smink och trosor. Sen gick vi till min mamma och pungade henne på lite pengar så jag kunde köpa ett par skor. Mamma I LOVE YOU och sen drog vi och käkade. Nu är hon med Eda(?) och tittar fotboll jag ska duscha så fort pappa kommer hem med mer balsam. Nu ska jag göra ett inlägg om Matte hon bad mig o eftersom jag är så rar och glad så ska jag absoluuuuut göra de nu! Laaav till många / L

Jag just nu.. vaa?! hörde jag risig, nej inte alls! URK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0