2 Juni woho

Goddag mitt (vårt) folk!
Just nu sitter jag hemma hos mig med Linnea, vi har varit och solat på min tomt i ca. 2 timmar, finfint. Skoldagen var... hemsk. Men eftersom att jag inte vart med och spårat ur har jag därför inte heller något att ha dåligt samvete för men lärarna är besvikna och ja, det är ju aldrig kul.

Imorgon är det "operation dagsverket" så då ska jag och Linnea passa mina kusiner från kl. 8 på morgonen till 12. Det får vi pengar så att vi klarar oss till det för, nicenice. Klockan 2 ska jag till frisören och efter det är det fixning och därefter baaal. Jag längtar så galet mycket!! Åhh vad roligt det ska bli.

Om några timmar ska jag och fixa mina naglar, åh. Sen på kvällen ska vi nog på fest.. om vi orkar dvs.



Jag och Erik på klassresan, lite schönt sådär!
LMF / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0