Alina on the tangenter

Dålig uppdatering jag vet! :( Buhu. Igår jobbade jag i 6 och en halv timme, T to the färgen RÖTT. Så är det. Men Marcus, Love och Henke va så gulliga och kom ner och höll mig sällskap i tja, 4 utav dom timmarna(?) Tack och lov! Efter det drog jag och käkade på Stureplan med mamma, sen gick vi på bio. Det var min kväll!

Idag ringde min väckarklocka klockan 9. Då var det bara att gå upp, duscha, fixa mig och iväg till jobbet igen. Det gick bra men idag var killarna dumma och kom EJ och höll mig sällskap! Nåja, nu ska jag möta upp Jonte och sedan dra hem till Lucas. Vet ej vad vi ska göra.

Ikväll kommer Millan hit och vi ska ut och träffa folk. Därefter ska hon sova här. Nu måste jag gå. PÖSS!



Min snygga vän Emilia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0