back on track

Hej alla kära! Jag kan inte göra annat än att be om ursäkt för min ohygligt dåliga uppdatering, kefft av mig! Men nu så är jag uppe speciellt tidigt för er gummor och gubbar! Nu ska jag försöka att fortsätta vara bra att blogga.. och idag kan jag säga nu med en gång blir det ingen som helst konst! Se de trissta gråa vädret, med annat ord fan vad grolle! Ja inte så många förstår humoren i det..?
Men nu så iaf.. vad händer? Tänk att jag alltid ställer mig den frågan Jo jag sitter häääääääär vid datan och chillar såg just på fb att jag hade blivit taggad på en bild av min tränare när jag sov på planet till Spanien -.- fuck you Micke! Det blir mycket överstryket idag.
Men ah sen har jag inte gjort så mycket.. hjälpt pappa att vika tvätt *pappas älsklings unge* och fixat iordning lite i köket. Jag tänkte på en grejjjjjj.. ska man inte ta och bjussa på ett videoinlägg? Det tar sån satans tid att ladda upp det.. men sånt é livet!
JAAAAAAAAAAA JUSTE!!!!!!!!!!! WIIHOOOOOOOOOOO kom på en sak.. idag ska mamma hämta min tröja/tunika YEEEEEEEEEEEEEEEAH den är fett snygg hejdå ska duscha och sen spela in en videohälsning HAHA!
 Love / L

shieet vilken gangster! ..morgontrött


Kommentarer
Postat av: simone

ja :) dina videoinlägg eller va du kallar dom...kan ju ingen ogilla

2010-06-30 @ 22:37:54
URL: http://flikkansimone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0