Chilldag

Hey alla läsare!
Nu har jag nyss hunnit med att fixa en grej i stan på mindre än en timme, puh. Skönt!

Iallafall, igår drog jag och Linnea till stan. Vi skulle iväg på fest i stan men vi orkade verkligen inte... nej det är sant, fan va dåligt av oss... nej men vädret sög så! Yepp jag skyller på det, ooja. Vi drog iaf till stan där vi träffade Daniel som har färgat sitt hår blont, det var fint. Det trodde jag inte men det var det! Vi träffade någon konstig snubbe där som trodde att jag och Danne var tillsammans och snackade om att vi var vackraste paret och att han tände på Linneas fötter. Va? Vem sa konstig? Inte jag... eller? Jo han var konstig!

Nåja, efter att vi chillat galet med han (dom) ett tag så skulle vi egentligen åkt till AlexK men vi drog hem för att vi skulle träna nu på morgonen. I GP mötte vi upp Mathias och Alex, dom följde med oss hit (till mig), vi chillade här, snackade och tillslut somnade jag framför tv:n. Då skulle dom dra, men dom kom tillbaka och sov här. Dom stack typ kl 1. Eller 2. Eller jagvetefan..... tror inte ni bryr er heller, hehe.



You love us

LÄNGSTA JÄVLA INLÄGGET? Nu ska jag chilla chilla chilla fram till kl 6 då vi ska på Alex's skolavslutning, wiie.

Pusspåer! / Alajna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0