crazy

Tjaaaaa tillbaka från gymmet och all tränig, en grej bara innan jag kommer till sak.. idag var det sjuuuukt mycket snygga killar på gymmet, gah vad nice de vaaa. Ah det var bara de.. jätte roligt, fast ne inte för er

Ahapp.. vart e vi.. vart e jag? Jag skoja, jag vet PRECIS vart jag är ..här med fötterna på jorden (golvet) sååååå.. vad har hänt nu, jo juste måste säga de blev lite ändrig i min planering.. ja ni vet den som jag skrev hur veckan skulle se ut? * ingen kommer ihåg -.- trött jag blir * DRIVER.. nej men ah den iaf jag gjorde mina ögonbryn idag ist för imorgon superfina tack älskade Ann som gör dom till mig ( gör dom = noppar/vaxar och färgar så att jag inte behöver ögonbryns penna.. soft! ) ! Men ah nu har jag iaf precis duschat.. imorgon ska jag gå upp i bra tid så jag hinner lägga i en hårinpackning med pigment i så min hårfärg är mörk och SCHNYGG till balen som är på torsdag!!! WHIIIIE och hmmmmmmmmmmmmmm imorgon är de ju onsdag = jag MÅSTE ge mitt nummer till min lover.. * åh hoppas att han är i skolan då * Aja nu måste jag sova så jag orkar upp imorgon.. :D

LMF / LLLLLLinnea


Tung bild från klassresan.. ah juste, om någon vill veta något spec om klassresan så skriv de till oss i bloggen för de hände så himla mycket att jag tror inte någon av oss pallar berätta allt (:


Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: tack! jobbet gick bra! vad har du gjort idag då?

2010-06-01 @ 22:25:08
URL: http://ehlskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0