Easy, it's easy

Hej allesammans!
FÖRLÅT att vi varit så dåliga på att uppdatera... fattar inte vad som hänt. Igår var jag först och provjobbade på mitt sommarjobb, det gick bra och var trevligt. Efter det åkte jag hem, bytte om, åkte och mötte Vikt0r och Arvid. Vi drog till stan för att kolla på Linneas supersnygga outfit (hon var städare i kungsan).

Sen drog vi vidare till Älvsjö där massa folk var. Kungen och Anton Lähteinen var också där!! UNDERBARA, saknat dom asmycket. Så ikväll styr vi med dom. Det blir rånice. Men först har jag genrep på teatern (uppvisning imorgon), wiho. Fast jag är galet nervös, iih.

Ne, om man skulle ta och hooka med någon till stan. Känner för det!

LMF / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0