En ko en fisk en get

Hej i solskenet!
Vad gör ni? *Couldn't care less*. Ne, skoja. Aha okej nice. Vad jag gör? Joo det ni, jag ligger ute vid poolen och schteker. Ja jag har fetaste poolen? Skämt å sido. Nåja, jag solar. Just nu är det bara jag som ligger här ute på min solstol, vill ni veta varför? SÅKLART att ni vill... min lillebror steker pannkakor åt mig, awww sötis. Fast det gick sisådär så mamma fick rycka in och agera köksmaster.

Jag är fan flippat trött. Inte ok. Fast jo, jag ska ändå itne göra ett skit idag. Kanske träffa Daniel men han är bara sur så jag vet inte. Jag förstår att ni nu undrar, herre har bruden inga tjejkompisar? Faktum är att, det har jag, några. Men inte fan är dom många. Meeen, alla jobbar/är utomlands/ngn annanstans i Sverige. Kul? Nja, fast jag trivs bra med boysen. Nu vill jag att Linnea kommer hem.

Ni ska få en bild:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0