Fest

Godmorgon! Känns helt ärligt som att jag är uppe med tuppen... vem vet, kanske var det han som väckte mig. Fast ne, nu ska vi inte vara sånna. Igår hade världens bästa mamma och världens bästa vän fixat överraskningsfest hos mig. Gulliga som dom är! Det var runt 5, vid 6 evakuerade vi huset(?)

För att kunna fixa iordning och ställa fram allt/plocka undan. Det var då jag, Linnea, Jonna, Emilia, Jessica, Julla, Jossan och Max. Ett tag tappade jag räkningen efter 49 så, det var en hel del folk här. Dock lite brist på tjejer men who cares, vi var ju där. Det var riktigt nice och härliga människor var här. ÅH vad roligt det var!! Klockan 3 var alla ute ur huset. Jag och Jonna gick och la oss och snackade lite innan vi somnade.



Såhär ser jag ut nu! R to the isig, jappjappjapp (därför ni ej får se mitt ansikte).

Ikväll blir det till att festa igen, LÄTT. Vet dock inte än men har mina funderingar. Vi hörs senare mitt folk! Pusspåer / Alina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0