har tråkigt

10 saker ni inte visste om mig..

1. Jag gillar inte jordgubbar vilket typ alla gör? Asså ah ingen direkt förklaring är bara inte gott.
2. Jag kan blanda typ all mat.. Asså jag kan lätt äta typ morätter och kött bara inga problem.. Alina skulle aldrig.
3. Jag ska börja på fotboll igen - har inte spelat på två år men saknar som fan :(
4. Jag älskar att sjunga och dansa, haha.. jag dansar typ alltid runt hemma och sjunger blir sjukt glad!
5. Jag har alltid velat spela hockey.. kanske låter knäppt men ah det är så bara inget som blivit av.
6. Jag älskar att kramas, få massage och bli pillad i håret - somnat hos frissan en gång *pinsamt ?*..svar: JA
7. Jag vill jobba med alla möjliga jobb när jag bli stor, vill testa allt är inte rädd för utmaningar, det bara e så.
8. Jag har aldrig testat att röka - något jag är sjukt stolt över!
9. Jag kan verka riktigt dryg och kaxig.. folk brukar få de intrycket av mig, men det är egentligen fel eftersom jag inte alls är det. Jag älskar att skratta,höras,synas och ha skit kul, tkr ej om bråk i onödan.
10. Jag har dåliga vanor.. en är tex att jag biter på naglarna euw därför är det bra när jag har fejk naglar.

Hängde du med?
LMF - Linnea


Kommentarer
Postat av: Emelie

sv; hahah, visst är hon! uuuusch!

2010-06-05 @ 16:00:08
URL: http://fashioninfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0