Hiss vs. Diss



Killkompisar. Ja, förstår oftast och är så jävla enkla och lätta att umgås med. No shit. Kör bara.
Den varma sommaren. När man kan sola och bada. Se snygga grabbar på stränderna, GEMIG.
Att vara blond. Hört citatet "det är jättebra att vara blond, med så låga förväntningar är det lätt att imponera"? Så illa är det ju faktiskt inte men snyggt är det. BLONDBLOND, I like, you like, we like, he likes, she likes and so on. Lalala.



Att sova ensam. Det är tråkigt och tankar börjar komma om saker man inte vill tänka på.
Mygg. Åhh, hate it. Jag är allergisk också, så jag får jättestora bett och gah. Sjukt störigt.
Kungabröllopet. Jag kunde inte bry mig mindre? Och jag tror inte att jag är ensam heller. Varför göra världens grej av det? "Vi sponsrar kungabröllopet". Överallt. Komigen, den STORA dagen är dagen före. (My birthday).

Kommentarer
Postat av: Anonym

killkompisar och coola kepor <3

2010-06-17 @ 17:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0