I love it, you love it

Farmor: "Jag har aldrig varit där på länge", vi ska snart och käka på restaurang. Jag, Alwa, Liam, farmor, Henry, mamma och pappa. Och då sa farmor jag har aldrig varit där på länge. Det tyckte jag var kul. Och hon är så underbar min farmor, min idol. 85 bast och pigg som en nötkärna, riktigt förvirrad till och från men ingen kan säga att hon inte håller igång. Hon spelade tennis tills för 2 år sen, alltså spelade regelbundet 2 ggr. i veckan, tills hon var 83 år. Det är inte alla som har en superfarmor som jag inte.



Jag, 2 av mina syskon och vår älskade farmor. Vadå muppiga(?)



Min och farmors pouse, loveit.

PÖSS and hugs / Alinatjalala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0