i min värld

Tjenna, jag är hemma hos Alina chillar på Fille som ska hämta sin ipod och lite grejer. Alina har grovt ont i tungan så hon ligger inne och vilar och lyssnar på prostens barnbarn (ja och för alla er som inte vet vad det är så är det ett kassettband(?) för mindre barn men vilket hon gillar starkt) Aja sen ska jag med mamma och shoppa, nice! Sen kanske jag ska träffa ******* fast det är inte alls säkert men vem vet. Egentligen vill jag träffa Matte min bror..(Matilda) men nja vet inte asso hon är galet bakis så dööö åt henne!
Ikv blire utgång! Iaf för min del.. öööh?! jag hoppas att Alina blir bättre men jodå dra några alvedon sen är hon som ny igen! Då ska vi träffa Lucke det är spikat, visst?! Nu plingar det på dörren, FILLE är här! Cya/ Linnea

Snygg jag är just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0