I'm here again

Igår efter att jag bloggat tog jag cykeln ner till Lucke där han, Robban och Marcus var. Vi chillade galet, lyssnade på musik, snackade och kollade på tv(?) tills jag skulle äta. Robban skjutsade hem mig (a). Okej ja, det är bara 3 minuters gångväg MEEEEEEN det är så mycket skönare att åka moppe så ja. Min lillasyster och hennes kompis hämtade cykeln hos Lucke så jag slapp, yeeey.

Iallafall, efter att jag käkat med familjen kom Robban och hämtade mig också!! Tungt som fan. Nåja, vi drog till Lucke och dit kom även Markus P, Jonte och Nicklas. Vi satt och tittade på "ha det så kult på restaurangen". Jag, Lucke och Lincan ÄLSKAR den. Jag skrattade så jag fick kramp i magen. Sen blev vi sugna på glass så jag, Lucas, Jonte, MarkusP, MarcusC, Lincan och Robban började knalla till donken. Dit kom även Victor. Sen mötte vi upp Emilia my darling sen så drog vi hem till mig och chilla. När vi var där kom även Marcus L, Fredde, Pooyan, Felix, Sebbe och Axel.

Yes det var vi och grabbarna hela kvällen tills jag somnade. Nu har jag varit i stan och käkat med mamma och pappa. Ikväll ska jag träffa grabbarna igen. Puss på er! / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0