Innan jag drar



Dagens dresscode.
Nu ska jag till stan för att hämta ut några biljetter åt mamma (och köpa bikini till mig). Senare ska jag nog träffa Mathias, om han vaknar någon gång... Fast nu kom jag på att jag ska ringa Viktor/Stellan när jag ändå ska till stan för han fick sommarlov idag och då måste jag se han i hans kostym!!

Och nu ska jag ringa Sofaj Lundajn för jag ska fråga om hon vill göra mig sällskap på JS bal. Hoppas att hon är ledig. Grattis förresten till Sofie min älskling som tog studenten igår!! Och till Tomas som gör det idag! LÄNGTAR TILLS JAG FÅR GÖRA DET.

Nu drar jag. Tjapåer! / Alina

Kommentarer
Postat av: simone

riiktigt snyggt tjejen! :D

2010-06-09 @ 14:21:56
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0