Inte alls sliten... nejnej

HA HA HA fyfan vad jag och Linnea är underbara, I know you like.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen för att sedan röra mig mot FC med mamma. Därefter ska jag nog hem till Linneatralala och sedan ska vi förmodligen rulla in till stan för ett möte med Carl Philip (ja det är prinsen). Sen ska vi möta Olle och ikväll blir det fest med min bror MAX som kommer hem ikväll, woah woah.

Hörrrrrrni, jag förstår... ni vill ha en bild på hur jag ser ut innan jag hoppar in i duschen. Trött, sliten och jävligt fresch. Here it comes:

 

Ahhrå det är klart ni gillare! Jag hade inte förväntat mig nåt annat. NE nu var jag ironisk. FUUUL jag vet........ men jag är ju faktiskt ofixad. HEHEhEHhEHhEhe / Alina to the... vafan, to the _cool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0