JAG ÄR NERVÖS!

Jag är bäst. Eller är jag? Ja det är jag! Skämtåsido. Kom nyss hem, har varit ute en sväng till centrum med hunden. Idag har jag varit med Linnea, vi var först i FC med mamma och sen drog vi in till stan. Vi kollade runt lite och jag köpte en present till min underbara mamma.

Linnea den stackarn har nackspärr.. hoppas att hon är bra imorgon då hon både ska jobba och festa(med mig)!! Meeen innan vi drar på fest imorgon så ska jag pierca tungan. Jonna och Jessi följer med mig, tack och lov. Tänk om jag svimmar? Det kommer fan göra hur ont som helst!! Gahh... är nervös, galet nervös.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var jobbar du och linnea?



Lägg upp en bild på piercingen! :D

2010-06-22 @ 16:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0