Landat i Göteborg

Hoho alla därhemma och borta och tja, vart fan ni nu är. Jag är glad, som fan. Dels för att jag shoppat loss gaaaaanska mycket idag (mamma betalar) och dels för att jag är i Göteborg och det äger men vet ni vad jag är MEST glad över???

Jooo..... *trumvirvel*... jag ska på medelhavskryssning i en vecka i Spanien om ca 2 veckor. FATTAR NI?? Vi flyger till Barcelona och därifrån går båten. Åhh vad jag längtar!! En 5-stjärnig gigantisk båt, all inclusive och pool på däck så att man kan bada, sola och bli bruuuuun. FATTAR NI?

Nu sitter jag och dunkar "Sean Banan-Skaka rumpa" för mig själv på hotellet. Snart ska vi ner och käka kvällsbuffé, mums.

JAG SAKNAR LINNEA OCH PAPPA, hoppas att ni har det gryyymt i Stockholm!



H a p p y f a c e / Alina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0