Linnea

Hej på er, nu är jag/vi ( ? ) tillbaka det är morgon eller dag kanske jag börjar få ångesta för jag vet inte vad vi eller ah jag ska göra idag ..panik! Men egentligen vill jag dra in till stan och shoppa, fast ska till stan med Emelie nästa vecka ist så jag får vänta lite :( fast vet skit mycket jag ska köpa, behöver pengar..
Nu pratar jag lite med Melina ( plastsyrra (?) ) på msn, det var skit länge sen.. men det går sådär va med dom här satans jobbiga skit snygga naglarna! Aja de löser sig..
Jag har kollat på gamla avsnitt av My New BFF ah ni vet det med Paris Hilton och ätit frulle.. nice som fan. Aja nu så har ja inge kul att skriva hejdåååååå (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0