Min födelsedag

Någon ville att jag skulle berätta om gårdagen, den stora dagen, min födelsedag. And here it comes:
Vaknade av min familj sjungande "ja må hon leva". Fick tårta och presenter. Det var mest kläder jag fick då. En jättefin kavaj bl.a, sen sov jag och C lite till. Nicenice. Sen gick jag upp, då hade mamma gjort en låt till mig, söt som hon är! Hon sjöng iallafall något om en överraskning om 5 veckor(?) vad kan det vara? JAG ÄR FÖRVÄNTANSFULL! Sen drog jag, pappa och mamma in till stan för att käka. Vi åt thaimat på en jättemysig restaurang som var en båt, wiho. Vi snackade massor och jag älskar verkligen mina föräldrar, ni är bäst. Nåja, vi drog hem... då hade någon, ringt. En som jag inte pratat med på väldigt, väldigt länge. Jag ringde iallafall upp, vi ska luncha nån dag. Det var min mormor som ringde.

Sen kom Jeanette, Isaac, Leevi och Marie, vi åt tacos och jag fick mer presenter. Biobiljetter, pengar, presentkort och blommor. Underbart! Nåja, sen började jag att fixa iordning mig men var en bit ifrån klar när Victor och stureplan Johan (Ronny) kom och plinga på dörren. Vi chillade och jag fixade mig lite mer innan vi drog, i regnet, hem till Robin där det var fest. Det var sköna människor. Iallafall, runt 12 tror jag(?) drog jag, Victor, Ronny, Olle, Oscar, Myggan, Emil, Axel, Eloise och Tess till Slussen donken. När vi började ruttna där packade jag, Victor och Ronny ihop och åkte hem. Och dom underbara grabbarna följde mig hem!! Var hemma kvart i 2 tror jag. Om ni vill veta! ;)

Det var min gårdag! Jag hade en underbar dag så tack allihopa. Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0