morning

Cha bloggen, Alina hade loggat in på bloggen så det var väl tur det, men annars hade jag nog uppdaterat ändå fast näe.. Vad ska ni göra idag kära läsare? Själv ska jag vara med Alina, allt jag vet änsålänge asso... Det är världens pissigaste väder så jag hoppas att vi hittar något att göra hemma hos någon :) Aja inte så mycket att skriva för jag har precis vaknat..*gäääääääääsp*  HAHHAa nu kom jag och tänka på en video.. när KUNG3N vår vän sitter och säger "undra sa en flundra om en gädda va en fisk" typ 100 gånger om HAHAHAHHAHAHA asg! Aja nu så ska jag inte blogga mer, hehe byeeee.

 

Hittade massa gamla bider i en mapp här, bilderna är från hösten 07!
Bild ett: Sara o jag leker killar
Bild två: Jag o Sara igen leker killar
Bild tre: Från samma dag, se hur blond jag har varit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0