nananana

Hej bloggen nu kommer det ett vanligt inlägg eller inte *äntligen* ..
Nej men vad händer, jag pratade nyss med Alina i tele, vad gjorde hon? Typ inget alls hon ska träffa sin farmor sen.. aw cute! Det ska ju inte jag göra.. hm jag vill dra och bada och sola för hallå VÄDRET!!! Men ingen verkar vara med mig :o Jag skulle träffa matte (matilda) idag men vart är hon.... jo i stan :@ din bajsunge -.-!
Så får väl fråga om någon annan är på att bada (: Ahapp men ah.. nu lyssnar jag på musik en asgammal låt haha skoja inte! Ah ni vet vilken det är i wanna grow old with you med sån där bebis röst sött asso.
 Måste bara säga en sak.. det är gal1 för jag skriver allt jag tänker här på bloggen nästan allt.

DJ Boonie - When It Was Me with SÖTASTE LÅTEN!

SNYGG!


Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggast.se!!!

2010-06-24 @ 19:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0