O ola la jag vill ha dig

BÖRJAR detta inlägg med att säga: Jag älskar dig Linnea, mest and you know that.

Har nyss varit ute med hunden (och Linnea såklart), vi drog och träffade grabbarna som satt och rökte vattenpipa, GETALIFEBOYS. Ne, skoja. Idag har vi som Linnea sa varit i stan och lalala sen däckade jag i min lillebrors säng när vi kom hem till mig och sen när jag vaknade mådde jag bra och min tunga mådde toppen så jag kunde till och med ÄTA MAT!! OHMY, om jag blev glad? SOM FAN. Love it. Jag älskar min tungpiercing, pusspådig. HEHE.

Har iallafall haft myskväll med min familj ikväll, vi kollade på farsan och åt Ben&Jerrys, smarrigt. Imorn måste jag vakna tidigt för jag har uppgifter att utföra. Vadkandetvaravadkandetvara? Who know? I don't. Älskar när jag får in lite engelska i mina blogginlägg, gör inte ni?



Vill ni se bilden? www.fulasmojligt.se så ska ni få se på grejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0