Så ere

Nu har Linnea dragit... med mitt headset, känns sådär. IRONI. Jag har lite blondspray i mitt hår så min hårfärg håller sig snygg till imorgon. I hope. Vad mer har jag att säga, som ni kan ha användning utav? Hm... absolut, ingenting. Fast det hindrar inte mig från att fortsätta skriva. Juste, kan säga en sak jag STÖR mig på:



Ser ni vilka som ser bäst ut att läsa? Jo, dom med stor bokstav. Man ser direkt vilka som är mina inlägg (2 Juni woho, UNDERBART, Trött som jagvetintevad, Dresscode, GAH, Tjolahej-tjolahopp, Hjärtis, Söndag, Bråttom, Nu kör vi) Linnea däremot använder LITEN bokstav i början (tidigt, crazy, snabbt inlägg, smoothie, yeeey, nästa vecka, tungt, snygg jag e, musik) HUR MYCKET DAMP FÅR MAN???

Nej jag är inte perfektionist! Stör mig bara på konstiga saker när jag har mens!!
Och du stumpan jag är verkligen inte sur om du tror det (till Linnea). Pöss på er alla!
Och jag är lycklig som har världens bästa vän.


Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Okej, gott :) Tack så mycket!

2010-06-02 @ 21:58:43
URL: http://ehlskling.blogg.se/
Postat av: sofia

LINNEA LÄGG IN BILDER PÅ DIG FRÅN DIN BAL SEN !!! ;D och glömm inte att du ska jobba i morgon .. jag va där i dag , fyfan va tråkigt de var.

2010-06-03 @ 23:01:33
Postat av: Anonym

fan vad snygga ni är!!!!

2010-06-04 @ 19:01:29
Postat av: Anonym

snälla uppdatera, jag dör! <3

2010-06-04 @ 19:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0