Så kan det gå

GAlen kväll måste jag säga. Men färsk som jag (min tunga) var så kom mamma och hämtade mig klockan 12, tack världens bästa. Nåja, vad dom andra gjorde vill jag inte ens veta.. ? Haha, driver. Menmen, idag skulle jag egentligen ha jobbat men aa det hände en sak igår så.

HAHA mygod, fick precis sms från fredde "vart jobbar någonstans jobbar du? ;)<3", någon har kvar alkohol i kroppen(?)

Kul instick bara. Nu drar jag iväg med Linnea, vill ni se hur svullen min tunga är? KLART NI VILL.



OCH LINNEA KLAGAR PÅ EN FUCKING BULA?? NAH GUMMAN, det här gör fan så mycket ondare!! Puss på rumpan. / a

Kommentarer
Postat av: ellen

har du piercat dig ??? va roligt :D va långt in din sitter:P !<3

puss

2010-06-23 @ 20:05:39
URL: http://juustellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0