Santsant

Idag mår man som man förtjänar, citat av Rasmus Sjösten.
Nu har jag nyss kommit hem från mina kusiner. Det var kul där och jag har världens sötaste lilla kusin, Samme. Galet söt. Ni ska få se bild! Farmor ramlade så ambulansen kom, det var jätteläskigt. Min lilla farmor. Men hon har fått sy i benet nu sen blir det bra. Nu är jag galet trött och pratade precis med min vän Mackan om att det vore så jävla nice att dra till godisaffären HEMMAKVÄLL och köpa godis, yummie.



Fast nu bestämde jag och Jonteboy att vi ska ha sjöparty. Om vi orkar... om nån orkar, hehe. Jorå, det blir asnice. Måste bjuda Emilia, Jossan och Julla förfahn. Hörs later darlings! / Alina (som förövrigt är den enda som kommer att skriva här på en vecka, nicenice).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0