SexAndTheCity

Jag vet att jag inte är ensam om att älska SATC, måste bara se den nya filmen. Sitter just nu och kollar på massa avsnitt med mamma, mysmys. Vi har bestämt att vi måste gå och se 2an på bio snarast möjligt!

Shiiiit va trött jag är nu asså, ni kan inte ens föreställa er. Antar att ni tänker, fan va hon tjatar om att hon är trött jämt. SOV DÅ FÖRFAN? Aa, nåt jag borde göra. Pusshej!

Åååkej, eftersom att bildlösa inlägg=tråkiga inlägg så får jag ta och lägga in en bild. Men jag tänker fan inte ta en bild på mig nu, för jag är trött och risig. Inte heller är det kul att lägga in ännu en bild på mig och Linnea, ni har fått se FÖR många. Det får bli en på Emil.



Söt kille!


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej de är jätte roligt med bilder på er :)

2010-06-22 @ 09:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0