snabbt inlägg

Shaa bloggen och alla läsare såklart! Fan två dagar utan uppdatering asså, hur känns det har ni ens klarat er?!?! :ooo Haha okej nej jag driver lite med er assååå :) Nu är jag hemma från klassresan, jag säger bara S P Å R A T ! Ahh, asså det flippade ur totalt.. liksom skitkul att vår klass är polisanmäld -.-' Njaaa... känns sådär va. Man kan ju säga att det var BRA att vår klass inte var borta i mer än en natt.. vi ville stanna kvar men det ville inte dom som vi hade hyrt stugorna av så dom kastade ut oss.. 
Jag kan/hinner inte gå in mer på detaljer nu om exakt vad det var som hände men jag gör det väl sen eller så gör Alina det fan vad skänt att man är två och kan dela på sakerna för jag ska dra och tränaaa :D För övrigt så älskar jag min klass! Alla är så sjukt konstiga och roliga, fan vad jag kommer sakna alla :( Som när Zacke kommer in i vår stuga och bah: "Fan vad jag älskar er asså, ni är så jävla sköna och snälla.. fan vad kul vi har!" Man blir så himla glad och tänker.. kommer jag aldrig mer träffa honom sen eller?!?! Det känns skit hemskt..

Men aja Nu har vi MASSA bilder asså typ 800 så det lär komma lite nya bilder.. jag hade inte med mig kamera men Alina hade så hon lägger nog upp några eller någon.. Peace out / L


EJ VÅR KLASSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0