Sommarloooooooooooov

Nuuu ska jag passa på att blogga (medan mina naglar är borta hehehehe). Tog bort dom imorse då jag endast hade fan 5 naglar kvar.. buhu. Men sånt är livet. Igår var vi i Älvsjö och chillade gal1 på ett berg med Matte och Viktor innan vi drog WOAH. Fast innan det så drog vi hem till my superlove Sofie med familj och drack vatten och kissade *too much information ha?*.

Jaja, kom hem vid typ 11? Iallafall, vaknade imorse halv 9, gick upp, fixade till mig och SÅHÄR såg jag ut idag:



Många tårar från många håll på skolavslutningen och jag kommer sakna alla underbara människor som gått i Enskede skola. Finns fan inga som er!! När vi var klara och hade kramats säkert 10 gånger om med alla så stod Viktor vid skolan och väntade på oss så vi mötte honom och åkte sedan till Älvsjö där vi bara vände. Nu sitter jag hemma hos mig, och Linnea hos sig. Ikväll gör vi Stockholms gator osäkra, vi hörs på telefon. NU ERE FEST!

Love to you guys / Alina...... (ja jag undrar som er, vart fan är linnea?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0