SPANIEN HERE WE COME

Heeeej alla nördar! Nu är jag tillbaka från att ha varit ute med Alina och hennes hund. Nu håller jag på att packa :D fan vad nice nu blire Spanien en vecka med mitt innebandy lag, Huddinge ik f94! Fan vad kul vi kommer ha! Men snart ska jag träffa Sanna ett tag bara för att säga hejdå och lite så, har en del att prata med henne om..
Ahaaapp igår.. ja vad hände undrar ni säkert? Det var verkligen favorit i repris fekke hos Alina tha king. Det var skit kul och mycket omtyckt. Yesyes men nu ska jag fortsätta packa.

Sooo long suckers! / LINNNEA


GAAAAAAAAAH VAD FINT!!!


Kommentarer
Postat av: sofia

synd bara att det inte är där vi ska bo .. hahahha

2010-06-13 @ 14:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0