Spindlar, uhh

Nuu ska jag och Cissie ner och bada (sola) vid bryggan vid båtarna.

Igår hade vi en minst sagt HEMSK natt. Först somnade Cissie och Leon (min lillebror), då låg jag ensam vaken kvar i vårt lilla rum. Emil skulle ringa men det tog en jävla tid för honom att komma hem så jag försökte somna, men det gick då inte. Till slut ringde han iallafall, och när jag tittar upp kryper det en SPINDEL 5 centimeter från mitt ansikte. PANIK! Jag skrek och väckte Cissie. Vi båda hoppade upp i Leons säng och bad honom döda spindeln, men han tyckte att den också var äcklig så han vågade inte?? Gissa vem som till slut fick döda spindeln? Jag grinade men ändå fick jag. Fyfan, med en sko...... USCH.

Pratade sen till typ halv 3 och somnade direkt efter det. Nu sitter jag, Cissie, Mackan, Levi, Alwa, Moa, Kalle, Isaac, Dennis, Liam, Leon, Love och Tyra och tittar på Lejonkungen. Myyys!



PUSsSssssSssSSsss / alina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0