tidigt

Tja alla, vaknade skiiit tidigt idag av att jag drömde en mardröm! Grejen är att jag har sovmorgon för att min spanskalärare är på klassresa, soft! Men fan jag drömde att det var småkryp och ormar i min säng ( fast i drömmen var jag inte i min säng ) men det är rätt konstigt för jag drömmer det skit ofta nu :o Jag hatar såna djur.. spindlar ormar myror och skalbaggar EUUUUUW!

Aja nu håller jag på att fixa mig lite men jag pallar inte ngt spec, imorgon är vi lediga för att det är bal på kvällen. Längtar som bara den! Aja nu måste jag återgå till sminket, LMF/ Linnea


 Gaaaah feta sommarvärmen idag & ännu mer imorgon :D


Kommentarer
Postat av: simone

kan inte ni visa era bal kläningar som ni ska ha på er ? :)

2010-06-02 @ 09:24:18
URL: http://flikkansimone.blogg.se/
Postat av: Alina

Hallå där! Ne, inte än. Vill inte att någon ska se, så det blir en överraskning till efter!

2010-06-02 @ 17:01:48
URL: http://blal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0