Time för bloggning

ÄÄÄR I BÅLSTA NURÅ! Med familjen och... Cissie, Isaac, Levi, Moa, Jeanette, Stefan, Katarina, Ronny, Kalle, Dennis, Tyra, Marcus, Arla och Kenneth. Tror inte jag glömt någon nu. Imorgon kommer ca. 15 pers till. DENICE.

Idag har jag chillat galet. Inte träffat Linnea, minuspoäng. Jag saknar henne! Men iallafall, först var jag och lunchade med pappa och farmor och sedan jag var i stan och träffade Emil och hans 2 kompisar, trevligt trevligt. Sen drog jag hem å då kom Cisshoe till mig, då drog vi hit och här har vi inte gjort nånting. Joo, klappat hästar och kollat på när min lillasyster och Moa badade. Vad gör vi nudå? Jo, vi tittar på "Skönheten och odjuret", den är faktiskt lite läskig... Tyra den lilla sötungen är 3 år och ligger och halvsover på mig.

Jag har fått ca. 4 myggbett redan... sadface. Nu ska jag dra mina ögon tillbaka till filmen, ni får en update till imorgon och säkert en ikväll. PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0