Tjabalala

HEYGUYS! Jag är trött som fASIKEN. Ikväll kommer Linnea hem, ååhhh vad jag längtar. KOM HEM BÄSTAVÄN!! Nåja, vad gör jag? Jag sitter här och chillar galet. Är trött... som jag sa. Iallafall, gårdagen? Vad hände då?

Tog mig hem till en killkompis där även 12 killar till var, så ensam tjej var jag. Hehe. DENICE. Nåja, vidare... sen drog jag, Ronny, Elliot och Jonte vidare mot kungsan. Ni vet EricPrydzzz? Heltokejasnice där. Elfjot drog hem, Ronny stack nånannanstan. Jag och Jonte mötte upp Eloise, Tess och Mella för att sedan träffa massa andra söta människor där. Jag och Jonte drog med taxi klockan 2, wiie.



Yeppyepp, såhär skulle jag se ut om jag var en smurf! SNYGG VA?

Jag somnade halv 4 och klockan 12 imorse var jag på jobbet, VADÅ TRÖTT? Mjaaaaa. Vet ni? Jag har jobbat 7 timmar idag, T to the RÖTT. Ehh fan vad jag tjatar. Orkar inte snacka nu, vi hörs later. Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0