Tjalala tjalalalala

Sitter och mumsar (SÅÅ inte mitt ord) på en marabou efter en heldag på liseberg. När vi klev utanför hotellporten så började det regna, och när vi kommit halvvägs så började det SPÖREGNA. Uhh. Kommer världens skönaste bild på det later.

Men när vi knallade in genom lisebergsportarna så strålade solen och vi kunde åka hela dagen. Dock var det molnigt emellanåt men det var riktigt kul. Jag och Lukas (som är 8 år) åkte hela tiden, en riktig cooling. Jag åkte kanonen 3 gånger, balder typ 5 osv. osv. WOAHWOAH. Det var inte kö någonstans!! Maxtiden att vänta var 10 minuter, hur underbart? Love it.

Vad gör jag nu då? Ja, sitter och käkar choklad som jag sa. Kollar på bilder på båten vi ska åka!! ÅÅÅÅÅÅÅH VAD NICE DET SKA BLI! Nu ska jag käka mer choklad och sen ringa Emil. Pusspåer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0