Update from landsbygden

Det vart en minst sagt galen kväll igår. Igår vid klockan 9 tog vi cykeln ner till landsvägen och kollade efter någon människa(?) Vi såg en moppekille som vi stannade genom att ställa oss mitt i vägen, hä hä. Kommer inte ihåg vad han hette men han var trevlig! Vi stod och snackade med honom, frågade vad som händer här? osv. men han sa att inget hände, sadface.

Då drog vi upp till vårt partaj igen. Där var det hög musik och middag. Vi käkade, sen ringde Johan hit sin 19 åriga kusin och DÅ VART DET RÖJJ! Jag, Cissie och Viktor shaka som aldrig förr(?) Vi fick tillslut upp ALLA vuxna (och de flesta barnen) för en riktig dans. Det var grymt kul och vi dansade till klockan 3. Folk började droppa av allt eftersom då dessa vuxna är rätt färska ;) Till slut var det bara jag, Cissie, Viktor, Johan och Stefan. Då skulle dom köra alla dessa jävla tryckardanser, men jag och Viktor körde en annorlunda variant och dansade som om vi vore på danstävling. STÖRT kul.

Damn, det här blev en bok. Men vad gör väl det om 100 år?

Jag är feeeedthungrig, onice. Alla käkar frukost nu men jag har ganska ont i tungan så jag chillarpåden. Vad gör Linnea nu? Jag u-u-undrar vad Linnea gör? Ett larvigt instick, wannabe Philips hälsning (till föräldrarna på restaurangen). Okey mer då?

Jag och CEkman (Cissie) gjorde en videoblogg igår som ni får se snarast (=när jag kommer hem om typ 2 timmar eller så).

Nu ska jag data vidare på annat håll. S O-L O N G
/ Alina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0