Uppvilarvecka

YESMAN, den här veckan blir till att vila upp mig... får se hur långt det räcker. Kommer säkert partaja iallafall.



(Jag och min tvilling Lina)

2morrow:
Jobba från kl. 11 till 4 eller 5. Därefter möta upp Dennis för att typ hänga med han ett tag och sen iväg på bio med mamma som börjar klockan 9.

Onsdag: Jobba hela dagen tror jag. Därefter vet jag inte, träffa mig någon? Ne tror jag ska träffa Emilia och Julla då men vet ej. Inget spikat än! Ska nog festa på kvällen yahoo.

Torsdag: Ska nog bara chilla gal1 och ta det lugnt. Vet ej vad jag ska göra, kanske jobba. Don't really know. HEHE. Blir nog EJ fest... måste va pigg på min birthday you know.

Fredag: DEN STORA DAGEN! = min födelsedag. Jag fyller 16 underbara år, wiho. Jag längtar!! Önskar mig en moppe, en chihuahua och en pojkvän, hihi.

Lördag: IIINGEN SOM HELST ANING, någon som vet(?)

Söndag: Min älskling Linnea kommer hem!!

Ungefär sådär kommer min vecka att se ut. Jag vet att ni vill veta, vad ni än säger. Och nu vet jag att jag verkligen verkligen borde sova men jag är så trött att jag inte orkar... eller är jag? Ne jag har så tråkigt så jag vill inte sova, hehe... det där blev konstigt. Menmen, vi hööööööööööörs! RIGHT? / ALINADENFINA

Kommentarer
Postat av: Alex & Ämmii

Nejdå vi tar inte åt oss på de sättet. Men vi är ledsna på tragiska människor som ska klanka ner på andra när dom inte är nöjda med sig själva.

2010-06-13 @ 22:46:59
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/
Postat av: Millan

Älskling, vi måste såklart ses. <3

2010-06-15 @ 02:07:18
URL: http://www.sthlmbaby.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0