jappjappjapp



Linnea älskar blommiga blusar, något jag aldrig skulle sätta på sig!

Jag hatar att bråka medan Linnea kan bli skogstokig och bråka länge

Mjölk är bland det bästa Linnea vet, jag tycker att det smakar skit

Linnea faller för badboys medan jag mer är för sportiga killar

Jag lyssnar på Westlife vilket Linnea anser vara skit musik, hon lyssnar ibland på 50cent.. vad är de för skit?

Linnea kan blanda alla sorters mat, det skulle jag aldrig klara av!

Linnea gillar bollsporter, vilket inte är min grej hehe.

Jag älskar att bada medan Linnea får man dra i vattnet.. suck!

Linnea blir så satans lack när hon ej har ätit på länge, medan jag klarar att gå på tomgång

Jag tycker det är skit tråkigt att sminka mig medan Linnea gör det mer än gärna åt mig, bra där!


Det visste du inte? / Alina o Linnea som fejkar vara alina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0