Världens snällaste tjej

... är jag! För jag bloggar trots att jag är typ sjuk. Eller mensvärken gör mig sjuk. Har feber också. Precis duschat i 55 minuter, ni grabbar kan inte fatta hur ont det gör!!! Var fucking glada att ni är killar. Men som rubriken avslöjar är jag världens snällaste tjej så jag ska berätta om gårdagen iallafall.

Jag åkte till TC där jag mötte Linnea och Matilda. Vi drog runt i kungsan bl.a och träffade även Marcus och Axel ett tag. Sen drog vi vidare mot pressbyrån, HAD TO HAD SOME TUGGUMMIN, där kom det 2 tjejer inspringades och skrek(?) vi började muttra och röra på oss när dom plötsligt vänder riktning mot oss. *Spännande det låter waa?* Aja, dom frågade "Do you speak english?" och med våran tunga engelska svarade vi "jäs åfkårse" sen började det. Vi skulle visa dom till the places to be, nattklubbarna, då dom var 18 och 19 och kom från London, dvs. hade ingen aning om STHLM. Yes, på tunnelbanan kom vi fram till att dom skulle följa med oss istället. Och träffa Emil, Patrik, Casper och John.

Vi chillade i Slussen ett tag (bra länge vill jag lova). Vi pratade massor och dom var hur gulliga som helst!! Till sist kom grabbarna, dryga som fan i början damn. Meeen, det lättade upp sig sen. Vi drog på en sk. "fest" i Älta mhm... vi kom, vi gick.

Sen åkte vi tillbaka till Slussen efter att ha väntat på bussen i en halvtimme typ. SUG! Vi chillade där ett tag sen drog Linnea och Matte hem till Linnea och jag hem till mig. Klockan 3 hämtade mamma mig vid bussen.

SÅDÄRJA! / Alina (detta skulle postats igår)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0