Vetintevad

Jag kan lova er att min morgon kunde börjat bättre. När jag slår upp ögonen (vaknar av att det ösregnar ute och är kallt som en isbjörnsrövhål) ser jag bara grått, grått och regn. Jag ville då bara nypa mig i armen och hoppas på att vakna. Men nej Alina, det var inte en mardröm. Nåja, mamma plockade upp mig och vi åkte till Marianne (farfars syster) och hälsade på, nicenice.

Sen drog vi hem och nu sitter jag här. Klockan är halv 12 och jag är stööört i r r i t e r a d, prata ej med mig nu. Arrrrgghhh. Nåja, idag ska jag (som L redan nämt) vara med my BFF... hon åker till SPAIN på söndag. Om jag kommer sakna henne..... så fucking galet mycket.



Tung bild!
Aja, nu ska jag käka frulle... eller data vidare... eller välta en ko. Jag är arG!
Pusspåre! / A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0