Visste du att..?



Jag tycker inte om mjölk, självklart dricker jag det men jag tycker verkligen inte att det smakar gott.

Jag har aldrig i hela mitt liv rökt, nope och det är något jag är galet stolt över.

Jag älskar "svennerap", men får panik när dom sjunger på engelska. Hallå, då hänger jag ju inte med?

Jag har vart världens fjortis, okej det visste ni redan...

Jag gråter fortfarande till disneyfilmer, till exempel Hitta Nemo och Lejonkungen

Jag är en av världens mest dramatiska människor, svimmar t. ex nästan om jag blöder i fingret(?)

Min dröm är att bli skådespelerska, yes och det har den varit länge

Jag har extrem bacillskräck, kan inte ta i dörrhandtag, trycka på bussknappen osv.

Jag har världens fulaste garv, alla mina vänner kan intyga. De skäms över mig

Jag har ett helrosa rum, även fast det kanske är lite väl flickigt så är det coolt. I love it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0