RIMM

Här kommer de greher Alina..



Jag kan ej rimma..
och inte heller simma.
Kanske lite grann
men ej som dig min man.
Nu ligger jag på mage och bloggar
som ibland vill när man är ute och joggar.
Just nu lyssnar jag på en låt
och tänker på om jag hade en båt
i sommar blir det iaf att festa,
med dom allra bästa..
Då blir det på allt från båtar till gator
eller vad säger du min stora alligator.
Vad ska man göra utan en bästis som dig
njaaa, då vore jag inte mig.
Det är knäppt när man tänker så..
för vart i världen hade jag varit då?
Vi är som natt och dag,
alltid du och jag.
Tillsammans kan vi allt
enligt mig så äre jävligt ballt.
Även om vi kan vara väldigt olika i vissa sammanhang
så är det liksom vårat starka oss, PANG!
Lärare och vänner säger: fortsätt på samma sköna sätt
Vi säger: Ja, det är lätt.
Efter sommaren äre gymnasium
det blir en ny gung.
Det där lät himla skummt
men detta rimm börjar kännas ganska dummt.
Men keep on wakling
eller hur my egen king..!
Herr mask råka en dag gå av
så hans vänner grävde en grav. 
Det måste ju vara våran favoritlåt
det är ju nice, för jag vet att du är sommarkåt.
Aja vad mera kan jag säga..
Kanske att de vore najs om jag pejjjja,
ja tillbaka lite stålar som jag lånat av dig när de varit kris
tex när vi har gått bort vårat ris.
Barie karie me feire..med ett annat ord marie
dom där satans kexen måste va de bästa när man ska fire
Då menar jag tex fira att vi fick vg på musiken
fan de satt ju fint eftersom vi bara hade satt rubriken..
Det där vara bara till för att låta bra
men de gjorde de ju så jag lyckades bra, eller hur MYRA?
Killar hit och killar dit
shit vad vi är bra på att inte ta skit.
Nu blire att räkna, du vet vad jag menar
det lär inte bli någon konst eftersom vi fenar
Då menar jag att vi tar oss igenom det allra svåraste
visst gör vi, tillomed MUSTÄÄ BLER, då vi framstår som de mest *****aste på denna jord!
Finns det något slut på dessa rader
Ja såklart de gör här kommer de, under mina vader.
Hejhopp-
gummisnopp.
Du är värd allt
jag diggar dig, allt du gör gör du sjukt ballt.

Chärlek / din Linnea Sol Börjesson 4-ever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0