back on track

Tja kissekatter, Im so sorry för att jag inte uppdaterade så bra igår men direkt efter skolan drog jag till stan och mötte Steffi och hennes kompisar sen drog jag hem men sen skulle jag driekt på träning.. asså jag hann fan inte (: Men nu är jag tillbaka iaf, jag sitter nu och kollar vakna med the voice på kanal 5 det är grymt! Jag börjar typ sent idag för vi har ingen mentrostid och ingen so så det är nice. Nu har jag värsta mys kläderna på mig och en fet ansiktsmask i fejjan.. chill! Idag ska jag ..hm vad händer idag? Jo jag ska vara med Alina och några av hennes kompisar på någon fest typ..(?) Men vi ska vara ute för de blir en jävla massa folk fast jag diggar INTE de eftersom det ska regna idag -.- Men aja de löser sig.
Juste en sak till, igår hade vi fystester på träning de va skit jobbigt vi gjorde massa konstiga saker och typ sprang i hundra år på tid *jag dör* men nu ska vi få en träningsplanering under sommaren så att man ska kunna få bättre resultat under sommaren ..för de kommer ju jag få näääe? Jodå nu är de bara att köra på som fan, aja dagens outfit.. hjälp mig någon?

Kram / L

vill ha sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0