Bråttom

Hej människor och djur! Be Alina skriva om gårdagen har verkligen inte tid nu haha, för jag ska till Huddinge.. vi har heldag med innebandyn så jag måste dra snart. Fett nice fast näe.. vi ska typ träna hela dagen men jodå jag tror det blir kul! :D Från TIO till HALV FYRA shiet vad lökigt. Det är skitbra väder idag så vi måste chilla lite och sola sen eller något? Vad händer idag.. hm det är söndag hatar söndagar men jag ska iaf inte till pappa idag eftersom att jag ska på klassresa imorgon det kommer fan bli kul. Så då slipper jag packa och dra till pappa i Huddinge.. SOFT! * alla med skilda föräldrar fattar hur skönt *

Jag bjuder på en schnygg bild på mig o Alina.. 08 tror jag det var hahahahh euw..



Ännu en bild.. men på denna gång på min och Alinas allra bästavän!

 

Ciao / Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0