gårdagen

Hej på er läsare! Eftersom att ingen utav oss har berättat vad som riktigt hände igår så får jag väl göra det nu.. asså de finns inte så jätte mycket att berätta om. Vi drog ut vid 9 eller något, då så taggade vi till Älvsjö det var nice men kallt. Vi skulle träffa Felizia men icke sa nicke så blev de alltså inte vi träffade Jens, Hampus, Matte och Daniel istället. Det är tunga grabbar det asså! Det var egentligen himla kul eftersom att det var typ 100 år sedan vi var med dom :( Vi satt på deras skolgård spelade lite fotboll och grillade såna där godisar, har heeeeeeelt tappat ordet haha! Men ni kanske fattar vad jag menar..
Sen iaf så drog vi till bussen och ja det blev en tidig kväll jag var hemma runt halv ett. Vi chillade mest, de ringde folk från höger och vänster och bombade oss att vi skulle komma på fest överallt men nej det var inget som vi orkade med, sorry guys! Men men de var det som hände, jag ska berätta om vad jag har gjort idag också men snart hehe :) Puss på er / LINNEAAAAAAAA

 
Grabbarna grus från Älvsjö..
1. Jens
2. Lampus (Hampus)
3. Matte (Mattias)
4. Danne (Daniel)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0