i min ensamhet

1. Fullständigt namn: Linnea Sol Börjesson
2. Ålder: 15,5
3. Vart bor du: huddinge & sköndal
4. Bor tillsammans med: mamma,pappa,bror,linda,elias och ella
5. Husdjur: inget
6. Färg på ditt hus: två vita
7. När är du född: 23 november
8. Klass: 9c
9. Vilket år tar du studenten: 2013
10. Något jobb: nix
11. När ska du sova ikväll: när jag inte orkar hålla ögonen öppna
12. Duschat idag: si
13. Kramat någon idag: ja
14. Pussat någon idag: hm.. nej inte vad jag minns
15. Vad har du ätit idag: frukost lunch mellis o middag
16. Dagens kläder: just nu.. trosor och en tröja
18. Dagens sötnos: joel såklart
19. Dagens roligaste: alina och nea
20. Har du många vänner: måste jag säga
21. Hur många har du kysst: pffft..
22. Vem kramade du senast: alina
23. Hur många har du haft sex med:
24. Hur många har varit otrogna med dig: vet inte
25. Har du pojk-/flickvän: nej, inte på ett bra tag
26. Vem pratade du i telefon med senast: alina
27. Vem fick du senast sms ifrån: mami

FAVORIT

28. Film: oj ingen aning?
29. Låt: katy perry - california girls
30. Mat: sallader
31. Dryck: mjölk

32. Färg: svårt
33. Stad: stockholm
34. Land: thailand & grekland
35. Ämne i skolan: so eller idrott
36. År: 07

SENASTE
37. Personen du tänkte på: marcus lundin
38. Personen du kysste: hemlis
39. Gången du spydde: euw..
40. Gången du grät: adu
41. Pizzan du åt: gillar inte pizza
42. Gången du var i Göteborg: skit länge sen :(
43. Gången du var i Stockholm: idag
44. Gången du var full: ah, fast ne
45. Gången du var hög: usch
46. Personen som såg dig gråta: vet inte


ANTINGEN ELLER
47. Svart eller vitt: svart
48. hund eller katt: hund
49. Ute och festa eller hemma och mysa: festa
50. Tv-spel eller Dataspel: tvspel
51. Singel eller upptagen: jätte svårt men det är mysigt med en kille
52. Lunarstorm, Helgon eller Playahead: playahead
53. Ragga eller bli uppraggad: älskar båda
54. Big Brother eller Paradise hotel: paradise hotel
55. Svart hår eller blont: hm.. jag har haft båda, olika men nu svart isf
56. Blåa ögon eller bruna: bruna, det drunknar jag i! även om jag har blåa
57. Choklad eller lakrits: (?)
58. Göteborg eller Stockholm: göteborg
59. höger eller vänsterhänt: högehänt
60. Coca Cola eller Fanta: gillar inte läsk
61. Pizza eller kebab: kebab
62. Randigt eller Prickigt: randigt
63. Älska eller älskas: älskas
64. Leva eller dö: LEVA ingen tvekan

ANTAL
65. personer du älskar:
familj&nårga vänner
66. Personer du hatar: hm.. massa
67. Personer som sagt, jag älskar dig: många
68. Personer du hånglat med inom en 24 timmars period: blä
69. Glassar du ätit på en dag: oj, vet inte 3?

70. Festivaler du ska på detta år: inga vad jag nu vet
71. Gånger du haft minnesluckor på: vet inte
72. Gånger du varit hög: aldrig
73. Personer du saknar just nu: riktiga simon lundin och matilda
74. Gånger ditt hjärta brustit: ehhh typ inga

VEM
75. Vill du kyssa nu: måste vara ******
76. Ska du träffa imorgon: steffi
77. Sjöng du senast för: mig och min lillebror
78. Hade du senaste en msn konversation med: mathilda
79. Spelade du tv-spel med senast: minns jag inte
80. Vill du ta med på en romantisk resa just nu: typ.. *******
81. Vill kasta en sten i huvudet på: några
82. Förtjänar att dö: inte så många
83. Ville du sova jämte inatt: secret

VAD
84. Gör dig glad: kuzmin och alina
85. Gör dig ledsen: några få
86. Vad vill du helst göra nu: dra utomlands eller fram i tiden
87. Önskar du att du slapp göra: gå upp imorgon
88. Vill du ha nu: en mysig kram
89. Önskar du dig i födelsedagspresent: pengar
90. Längtar du till: sommarlov
91. Tycker du om dina betyg: sådär
92. Ångrar du i ditt liv: vissa stunder och saker
93. Är det bästa som hänt dig: att jag och alina är kompisar
94. Hur mycket är klockan: 21.44

/ Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0