Jag och Chrisse

Hola amigos! Saknat mig? Trodde väl det. Jag är iallafall hemma nu efter ännu en skoldag. JAG HAR VG I SO! Ja, var tvungen att skryta lite för jag är så jävla glad för det. Wiho. Ja, det satsade jag på och det fick jag. Hur det känns? Helt galet bra måste jag säga.

Nåja, kom nyss hem från teatern. Det gick bra och vi lyckades ta oss igenom hela pjäsen. Vi håller på med en uppsättning av musikalen "Grease", det kommer att bli bra tror jag. Det är jätteroligt iallafall! Mer då? Juste, nästa måndag-tisdag så ska 9c (min och Linneas klass) på klassresa, TJOHOO. F e k k e. Det gillar vi!



Snart ska jag nog ta och ringa Linnea. Imorgon är det skola, vi börjar 8:10, buhu. AStidigt. Har nog NÄP muntliga i SPB då fast det är lugnt, för vi är så grymma så vi klarar det galant, som vi gjorde på det förra i måndags. Woah woah. Como te llamas pyjamas? Nä, nu ska jag sluta skriva innan det här blir en jävla bok.

CIAO! / Alina

Kommentarer
Postat av: simone

vem spelar du i grease ?

2010-05-26 @ 19:26:02
URL: http://flikkansimone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0