Söndag

OKEJ! L bad mig berätta om gården så, here it comes:
Cissie och Malin kom hit när jag höll på att fixa mig, så dom fick vänta ett tag. Vetefan vad dom gjorde? Menmen, sen gick vi upp till centrum och köpte marshmallows, fula blommor! Nåja, gick på bussen där Linnea och Matilda satt. Fast Matte skulle ej med så hon gick av hemma hos henne så vi 4 brudar åkte vidare. Vi missade självklart hållplatsen vi skulle av på... inga kommentarer! Kan iallafall berätta att vi fick gå ca. 30 minuter... 3 km... yummie... fast vi hade trevligt så det var lugnt. När vi var ca. 15 minuter ifrån Flaten där vi skulle vara smsar Tim "Vi är där om 10, va där då". Bra, tänker vi, då kommer vi samtidigt. Fast nee, dom kommer typ en HALVTIMME efter oss... lite sura var vi allt! Menmen, så kom grabbarna och typ 2 tjejer till. Till en början SÖG det, men sen blev det väl bra, hihi. Runt 1-halv 2 hämtade L's mamma oss, TACK PIE!

Idag då? Ska träffa Olle morslillaolle tror jag. Fast måste köpa morsdag-present till mamma så isåfall får han följa med dit! Men först (nu) ska jag dra och sola. Woah woah! Hörs later guys.



Mallan & Chrissepisse igår, fler bilder kommer sen.
Nu har jag... bråttom, JA jag med. PÖSS / Alina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0