Tjoho

GODMORGON people! Så jävla trött på människor som inte kan bete sig. Ville bara börja med det och tillåta mig själv att skratta "ha ha ha" åt patetiska människor. Nåja, slutpratat om det.

Nu har jag bild, men eftersom att jag är fucking done med allt jag ska göra så chillar jag bara gal1 här i datasalen (as usual). Efter den här lektionen ska jag ha redovisning på svenskan, hoppas att det går bra. Efter jag har gjort den har jag bara 2 uppgifter kvar att lämna in:

* EN LITEN BILD
* MATTEPROJEKTET
(har påbörjat det redan, tuuung jag e)

Kollar sjukaste filmen som Jonte länka på facebook, jag garvar som fan. Nä nu ska jag dra, vi hörs sen. Puss sötisar! / Alina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0