Tjolahej-tjolahopp

Nu har jag varit i farsta, jag hittade inte bikinin jag skulle köpa, så jag unnade mig istället 2 par lösögonfransar och ett donkenbesök med lillasyster. Har inte gjort alls mycket idag, fast jag har inte söndagsångest heller... det kan mycket väl bero på att jag ska på klassresa imorgon, FAN VA KUL!

Jaja, nu måste jag lägga mig och vila lite så att jag orkar vara social och glad när gästerna kommer... JAPP det är sant, så att jag orkar vara social, *hoppas att alla ältabor läste det där*... åtminstone Putte, som får huvudvärk av att jag pratar så mycket.



Sleten som fan, men bjuder för vad är livet utan att bjuda på de allra vackraste stunder?
A to the L to the I to the N to the A eller varför inte bara säga the worlds greatest. Tjapåer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0